Träningssvacka och beslutsångest

För två veckor sen sprang jag en mil, idag kunde jag inte ens ta mig runt Växjösjön, 5km, utan att gå vissa sträckor. Skitstörigt, känns INTE bra!! Jag har ju tusen teorier vad det beror på, träningsvärk från igår, motvind, ätit dåligt, sovit dåligt osv osv.. Men jag ska inte komma med massa ursäkter nu när jag vet att det beror på att jag tränat för lite och festat för mycket. Så det är bara att ta tag i träningen och komma igen!
Bara lite jobbigt när det är vårruset imorn, jag hade ju planerat att jag skulle ta mig runt på personligt rekord men nu lär det ju bli personligt rekord för sämsta tid istället..

Sen så har jag värsta problemet (inte alls i-landsproblem) med vad jag ska göra på lördag. Det är aktivitet med Olympen och vi ska rida och grilla efteråt, samtidigt som det är jobbsittning med Norrlands. Beslutsångest!! Tror båda kan bli skitroliga och det är trevliga och roliga folk på båda. Varför va dom tvungen ha det på samma dag? Här har ja suttit hemma flera helgen och inte haft nånting att göra, dom kunde väl ha spridit ut det lite!! :P

Är ledig hela denna vecka, fick vi veta i fredags, inte ens nåt hemmaplugg typ. Så vad gör man på dagarna? Rastlös nanting... men ska väl egentligen inte klaga på att jag är ledig, bara njuta!! Joo förresten, ska skriva personligt brev. Tyvärr så suger jag på det. Bara hoppas dom kan se vem jag är ändå och ta in mig på skolan. Har gett upp lite att jag ska komma in på brandman till hösten så hoppas ju på detta alternativ nu.


Kom och hejja på Olympendamerna imorn!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0