Haukelifjellet

Som vanligt hade jag ju inte behövt ha ångest för att åka iväg. Fattar inte varför jag alltid har det för det är aldrig så hemskt som jag föreställer mig att det ska vara.

Veckan i Haukelifjellet har gått väldigt fort och har faktiskt varit kul, trots min väldigt negativa inställning. Har skidat runt på fjället, byggt snöbivack, sovit i tält och snöbivack, käkat torrfoder (frystorkat), dragit Sven i alla väder,  lärt mig en massa om hur man (över)lever i fjällen och fått en snygg solbränna i fejjan på köpet :P Helt okej vecka ändå!

Kom hem kl 8 imorse och hade då varit vaken i 25 timmar eftersom vi valde att köra hem direkt när vi slutade igår och det tar nästan 12 timmar att köra. Lite halvmosig i skallen sådär, men sängen har ju aldrig varit så skön som den var imorse :)


Jag Kristin och Sara nånstans på fjället :)


Nu ska jag käka sen blir den en liten löprunda innan jag ska sjunka ner i fåtöljen och kolla nån film. Imorn blir det träning, bastu, pizza, fest och Sivans med Olympengänget, blir en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken upplevesle :) måste ha vare en grymm vecka :)

2011-03-05 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0