Tiden flyger

Nu springer verkligen veckorna iväg och det är ju bra. Det betyder att det snart är sommar och äventyr med Isabell för att sen åka hem till Skellhell. Men just nu räcker inte tiden till, vet inte hur jag ska hinna med allt jag har att göra. Men det brukar ju lösa sig!

Idag var det redovisning på skolan med redovisningen som jag blev klar med igårkväll, men det gick ändå bra. På lunchen gick vi och köpte biljetter till Superhero-sittningen som äger rum nästa helg. Det kommer bli grymt!! Efter skolan var det bara hem och svida om till träningskläder och iväg på ett muskel/konditionspass. Alltid lika kul och jobbigt!


Typ så känns det. Tiden bara flyger iväg!

Nu blir det plugg, film och sova så jag orkar upp astidigt och simma för att sen bänka mig på biblan IGEN. Lika bra att flytta dit. Eventuellt blir det ett boxpass efter det, men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0