Snart helg!!

Igår fick jag veta en inte så kul nyhet, trodde typ inte sånt händer på riktigt. Jag blir så arg och besviken, finns inga ord!

Annars var det en väldigt bra dag igår. Satt på biblan i 4-5 timmar och pluggade och fick faktiskt ganska mycket gjort. Efter det blev det ett muskel/kondition pass på olympen och lite mer plugg på kvällen. Kändes skönt!

Imorse cyklade jag till simhallen för att simma några längder och oj vad dålig jag är på både simma och cykla. Dör jag inte på Vätternrundan så lär jag ju drunka på Vansbrosimmet. Men jag har ju bestämt mig att att jag ska klara det så även om jag halversk ska dö så ska jag ta mig igenom det!!

Nu sitter jag i biblan igen och försöker plugga. Är inte ens hälften så effektiv som jag var igår. Vet inte vart jag ska börja. Får nog lov att bli helg snart så hoppas jag att jag har bättre pluggmotivation nästa vecka.

Imorn blir det jobb några timmar på Olympen och sen kommer Johan och hälsar på, det ska bli kul :)


Jag och Johan för nån sommar sen på väg ut och göra Skell osäkert!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0