Grattis grattis

Idag är det fettisdag, internationella kvinnodagen, mammas namnsdag, mosters födelsedag och min kära Sofies 24-års dag! Så grattis allihopa, hoppas dagen varit super med massor av semlor :) Vi fick gratis semlor på skolan idag..älskar när det är gratis, gratis är gott :)

Annars har jag suttit på skolan och skrivit planering, varit ute och gått i solen (är verkligen sommar här nu), köpt 12-kort på simhallen, skrivit reflektion, jobbat med pärmen och läst lite. Tror jag ska flytta till biblan resten av veckan så jag får lite mer plugg gjort.
Fast imorn ska vi ut på Helgasjön och åka långfärdsskridskor, men sen är det plugg som gäller resten av veckan. Förutom lite träning då och då...och fest....:P


mm mmm mmmmm


Nu ska jag se the social network :)

Ha de kiing

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack tack :) hoppas din dag var fin med

2011-03-09 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0