Lördagkväll...

Oh, två inlägg på en dag. Rekord!! Men det är bara för att jag är så uttråkad och bara vill skjuta upp allt tråkigt som måste göras. Klockan är tio och det är lördagkväll och nu ska jag börja packa min jävla väska så jag överlever en vecka på ett norskt fjäll. Kuuul. Klockan fem idag vandrade jag till skolan för att packa och fixa med saker vi behövde där. Kändes ju lite lagomt kul att gå till skolan en lördag eftermiddag. Jag borde egentligen stå och fundera över kvällens outfit och börja göra mig klar för fest då men nej då, jag går till ett jävla förråd på skolan och städar!

Efter det kände jag att det var dags för en löprunda, har blivit lite av den varan på senaste tiden av olika anledningar. Men nu var det dags igen och det gick ändå bättre än jag hade trott. 6,1km på 35 min är helt okej för att vara jag.

När jag var duschad och utfodrad ringde jag min kära Isabell och pratade om allt mellan himmel och jord. Saknar min lilla Issa, längtar till sommaren när vi ska hitta på massa roliga saker :)


Jag och Isabell på Trästocks i somras! Och kommande sommar ska fler festivaler entras av dessa damer :)

Näää nu är det bara att packa och hoppa isäng och göra sig redo för en tio timmars bilresa imorn!! Yeeeeeeeey!!

Ha en kul lördag alla andra normala människor!
Bitterfittan har sagt sitt!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det kommer bli jätte kul i norges fjäll ska du se..tummen upp!! :D ..och om ni ska till PDOL i sommar så är det bara höra av er, jag har sängplatser :)

2011-02-27 @ 01:26:31
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Isabell

KOM hem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å ja denna sommar ska bli så kul:D ska kolla festival grejs så vi kan boka!!!!!

2011-02-27 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0