Sjukling

Hur mycket jag än försöker så tycker jag typ ingenting i skolan är kul längre. Längtar hem som fan, har ju inte en jävel att umgås med här i Växjö! Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av den här sista terminen :)

I veckan var vi ute i skogen och åkte turskidor med skolan. Efter första natten vaknade jag med igentäppta ögon, näsa och hals och var allmänt hänging, även kristin var sjuk och sara hade åkt hem dagen innan. Jag och Kristin betämde oss också för att åka hem och vila upp oss. Dock så såg det ju inte så bra ut i lärarens ögon att vi alla tre åkte hem. Men jag var verkligen sjuk. Låg med 3 tröjor under duntäcket och sov hela dagen och natten och frös. Synd han inte känner oss och kunde veta att vi verkligen var sjuka. Men men...

Idag är jag iaf feberfri, bara lite krasslig. Så ikväll blir det fest. Alkohol ska ju vara den bäsata medicinen ;) Sen att träffa lite folk kan nog vara en bra medicin också, blir ju helt deppad av att vara här helt ensam hela tiden.

Såå skål gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0