Hemma efter en supervecka i Sälen

Har varit en underbar vecka i Sälen med underbara människor. Veckan har innehållit snowboard, afterski, bastu, sång, DANS, god mat, bad, bowling och massa skratt. Det gick bara alldeles för fort, skulle vilja stanna en vecka till!

Dock var inte en vecka i Sälen nån höjdare för konditionen, gick tungt som fan nu när jag sprang en runda. Kändes som folk typ kunde gå om mig! Men nu är det bara att ta tag i träningen igen.

Imorn ska vi ut och åka turskidor med skolan. Jippi! NOT!! Typ dödsångest hela dagen.

Hade tänkt ladda upp lite bilder men min dator verkar ha fått nå skit, går ungefär lika segt som det gick för mig att springa idag.

Såå ha de king!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jajjamen det har jag, tack så mycket:) Ja absolut, Narvik är så himla fint! Fast hela norge är ju fint för den delen:) Men just Narvik ligger mig varmt om hjärtat! Shit va kul med Sälen också:D Såg några bilder du lagt in på fb, ni såg ut att ha haft kul:)

2011-02-18 @ 13:02:29
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0