Härlig dag! :)

Imorse när jag vaknade sken solen och jag bara kände att det skulle bli en bra dag! Så jag slängde i mig lite frukost för att sen gå på en timmes promenad. När jag kom hem hörde Daniel av sig och ville ut och åka skridskor. Så en timme senare var jag, Daniel och han två kompisar ute på Trummen och åkte runt lite. Superhärligt!




Riktigt härlig dag :)

Förresten så var festen i fredags skitrolig, tror det var kring 70 pers i en liten korridor. Spelade flunkyball, ett sorts ölspel där man ska slå ner en flaska och dricka fort som fan..haha :P Sen blev det utgång på stallet, också kul, men som vanligt så tappar jag ju bort alla jag är med!

Dagen efter var det jobb på Olympen som gällde. Kände mig väldigt mogen och ansvarsfull som festar dagen före jobb och kommer dit bakis som en gris. Men det gick det också, kul var det inte, men nu är det gjort iaf :)

Nu ska jag till Sara och kolla på Solsidan! :)

Tjiiingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit va det såg härligt ut =)

2011-02-20 @ 22:06:29
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0