Alla känner apan......

Nu hände det igen. Jag jobbade på Olympen och så kom en tjej och började snacka som att hon kände mig, men jag kunde verkligen inte placera henne. Ingen aning om jag träffat henne när jag jobbat på Sivans, varit på fest med VIS, nån annan fest,  om hon är en av idrottslärarna som vi hade kajak med eller dom vi ska ha nu, eller om hon t o m jobbar på Olympen. Lite pinsamt att fråga om namn när hon verkade känna mig!!

Imorn åker vi till Norge med klassen för att gå på turskidor på fjället, typ supermega ångest. Kändes ju som att jag skulle frysa ihjäl en natt ute, hur ska jag då överleva fyra nätter, på ett fjäll dessutom?!

Längtar till på fredag när vi är hemma igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0