Påsk i Göteborg

Har haft en kanonhelg i Göteborg med Johan och Marcus. Fredagen blev det att grilla hos några av deras kompisar för att sen gå vidare till bion och se I am number four. Väldigt bra film. Jag och Johan fortsatte med lite film när vi kom hem till han innan det var läggdags.
Igår åkte vi till slottsskogen och gick runt där och kollade på sälar, pingviner och folk. Sjukt mycket folk som hängde i den parken. Hur mysigt som helst! Sen mötte vi upp Marcus igen och for och spelade minigolf. Skitkul! Efter det var det bara hem till Johan, beställa pizza, duscha och börja dricka. Det var shots, groggar, rosé och champange om vart annat och det ena ölspelet efter det andra. Jag var väldigt lugn och nykter alltså!! Sen vandrade vi iväg till ett uteställe som jag inte minns mycket av men kul var det..iaf om jag ska tro bilderna på kameran. Vi har smajl upp till öronen på varenda bild typ :P
Imorse fick jag för mig att utforska hela Göteborg, så åkte spårvagn runt lite överallt i två timmar!! (Åkte inte alls vilse..)
Men jag har typ blivit kär i Göteborg, så fin stad!! Vill typ flytta dit :)


Jag och Johan


Marcus, Robert och Ida

Är nu tillbaks i Växjö och verkligheten...

Tack för en superhelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0