Låång dag!

Vaknade klockan fem imorse av kråkjävlarna utanför fönstret som tyckte det var en alldeles utmärkt tid att börja morgonsången. Kunde inte somna om sen, så steg upp vid sju och for ut och åkte inlines. Det var väldigt härligt, solen sken och det var lugnt och stilla. Sen hem och duscha och fixa det sista plugget (trodde jag) för att sen sätta mig ute de få minutrarna solen ändå var framme. Iväg till skolan för att fixa lite grejer till morgondagens IBL. Sen hem och pyssla med pärmen som jag trodde skulle ta en halvtimme. Efter fyra timmar var jag äntligen klar! Men för det var det inte klart, då skulle jag iväg till skolan igen och skriva ut 45 häften som jag sen skulle häfta ihop också. Hem och kom på att jag inte alls var klar med allt för imorn, tzatziki skulle göras och kartonger klippas. Allting tar sin lilla tid. Nu är klockan åtta och nu hoppas jag verkligen inte att jag kommer på nånting mer jag måste göra. Hade tänkt gå till Sara och se hockeyn ikväll, men nu orkar jag typ inte röra mig en millimeter till. Men håller mig uppdaterad iaf. 0-0 än och Skellefteå spelar bra. Bara hoppas på det bästa då :)


Årets första inlinestur

Fin fin dag

Blommor och grönt gräs, våren är här! (Fokus på lite fel ställe, skyller på kameran)

Nu blir det att slökolla lite film för att sen hoppa isäng. Är en lång dag även imorgon!!

Kommentarer
Postat av: sofie

oj hektiskt dag, men inlinesturen såg inte så pjåkig ut ;)

blir det skeå för dig?

jag åker hem på tors över helgen har jag bestämt :)

kramkram

2011-04-13 @ 13:48:21
Postat av: Anonym

Inlinesturen var riktigt härlig :) Åh, vad kul..hade verkligen velat åka hem, men har så mycket nästa vecka som jag inte kan missa :( kraam

2011-04-13 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0