Kanot och Valborgs

Hatar den sega väntan på nånting kul. Vill bara iväg och börja festa nu, tiden sniglar sig fram! Men väntar man på nånting gott...

Veckan har spenderats paddlandes i en kanot och sovandes i tält. Paddlingen var skitkul, trodde aldrig jag skulle klara att paddla dom forsar vi ändå paddlade. Tältingen är ju aldrig någon höjdare, sover ju ungefär inte alls och när jag väl sover drömmer jag skitkonstiga saker. Typ som att en kille som jag känner här, 25 år, fortfarande gick på dagis och cyklade runt på en trehjuling, helt normalt! Men bortser man från att sova i tält var det en kanonvecka, solen sken och jag blev brun!!


Första forsen vi paddlade genom som vi tyckte såg skithemsk ut. Den var ingenting!! Sista vi paddlade var säkert över 200 meter lång...

Nu hoppas jag Elin hör av sig snart, så ska vi ut och skaka ruuuumpa!! :D

Trevlig Valborgs allihopen! Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0