Sköna, lediga helg!

Det har varit grymt skönt att vara ledig i helgen. Jag ångrar inte att jag hoppade av den andra kursen.
Det har regnat hela helgen, men jag har bara njutit av att jag inte behövt göra nånting alls.

Igår hade jag tänkt cykla in till stan och shoppa lite. Jag satt och väntade på att det skulle sluta regna hela dagen så jag skulle kunna fara. Men det slutade aldrig. Så det blev ingen shopping. Blev film istället och nötter. Inte helt fel.

När jag satt och såg film hörde Sara av sig och ville hitta på nånting. Så då tog jag bussen och åkte bort till Hovshaga hem till henne och drack lite vin. Sen ville vi ut så då åkte vi tillbaks hit och gick på Sivans. En timme i kö denna gång också. Dom måste verkligen göra nånting åt kösystemet. Det funkar ju inte för fem öre. Man ska ju inte måste stå i kö i timmar varje gång man ska ut. Väl inne var det väldigt roligt, mycket fulla, glada, trevliga människor. Själv var jag typ nykter. Vi hällde i oss flera drinkar, men måste ju ha varit vatten i dom. Det enda som hände var att jag blev pissnödig. Lika bra kanske, inte så bakis idag!

Idag for jag på stan, på team sportia, och köpte lite nya träningskläder och skor. Imorrn ska träningskort inhandlas! Känner mej jättetaggad på träning just nu.

Ikväll pratade jag och Sara om att fara och åka wakeboard, men det är inte säkert det blir. Men jag hoppas vi hinner med det nån gång i höst. Skulle vara skitkul! :)


Träningslinnet jag köpte. Följde med hem gjorde även ett par träningsbyxor och skor.

Kommentarer
Postat av: soffan

låter som en mycket härlig helg!men dåligt att man ska måsta stå i kö så länge! hade ni lika roliga kökompisar som förra gången? :P

snyggt linne! funderar också på att köpa mig ett sådant och ta och köpa ett träningskort!:)hade så bra! kram

2010-09-19 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0