Planeringsvecka

Nästa vecka ska vi vara i matvik och ha kajakkurs för dom såg pluggar till idrottslärare. Det kommer bli spännande! Vi har ju inte paddlat så mycket själva och nu ska vi lära ut det till andra. Så idag har vi  i alla fall planerat och gjort schema för nästa vecka. Känns rätt kul ändå. Jag har ju som en liten skräck att prata inför okända folk, men just nu är jag ändå rätt peppad. Nervös såklart, men peppad! Så imorrn och resten av veckan fortsätter planerandet och kajakträning. Rätt skön vecka, även fast det är mycket att göra. Tror jag gillar mest att få sova i min säng. Det är verkligen guld värt.

Ikväll blev det ett corepass. Det är så sjukt skönt att få träna igen. Önskar bara att jag hade lite mer tid över till det. Imorrn blir det gym och möjligtvis spinning/core. Måste ju passa på medans jag är hemma. Nästa vecka är vi ju som sagt i matvik hela veckan så då blir det ingen träning!

Nu tror jag att jag ska göra lite kvällsfika och se idol. Tv4play är bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0