Kanelbullar och ingen träning

Vart tog den här dagen vägen? Dagarna springer verkligen iväg nu för tiden. Och det är väl i och för sig ganska bra :)
Idag har vi gjort klart planeringen för egenturen med kajak som vi påbörjar imorgon, så vi har varit på skolan hela dagen. Har hunnit äta två kanelbullar också. Det är ju ändå kanelbullens dag. Hade tänkt fara på spinning idag, men jag blev så otaggad när spinningpasset igår var väldigt tråkig. Tråkig musik, tråkigt upplägg, tråkigt allt. Men jag fick lite ångest nu. Har ju typ bara ätit massa bullar och skräp idag och inte rört mig många meter. Men jag får väl köra extra hårt med kajaken i veckan då.








Så imorrn åker vi alltså till Bolmsö i ljungby och kommer tillbaka på torsdagkväll.
Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni får ha en superhärlig vecka! :)

hoppas smördegsknytet blir smarrigt! :P

tjing

2010-10-04 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0