En fredag i Växjö

Igår var dagen fullsmockad från morron till kväll! Började med att tvätta och städa litegrann innan jag begav mej till olympen för ett muskelpass. Satan så lämmen jag var i armarna efter veckans klättring och paddling märkte jag då.

Efter träningen ringde jag csn igen. Och dom ska inte ge mej pengar för att det saknas 7 hp. 7 fjuttiga poäng! Helt sjukt. Men på nåt vis måste jag lösa det. För pengar måste jag ha!

Sen cyklade jag in till stan och träffade Ida, Sara och Kristin. Vi gick på waynes och fikade, snackade skit och planerade lite för veckans paddeltur.

Cyklade sen hem och svirade om till partyoutfiten, sen tillbaks till Ida för förfest som blev hur kul som helst.





Jaa så kan det se ut en kväll i Växjö!

Nu ska jag se lite Dexter och äta ostkrokar. Bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0