VOLBEAT 20 NOVEMBER

Om två veckor står jag och hoppar och sjunger till dom här;

med dom här snyggingarna;


Jag är överlycklig!! Jag har typ haft ont i magen av ångest för att jag inte såg dom när dom var i Sverige. Men nu!! Äntligen!! :)

Har varit en bra, men stressig dag i dag. Började med att tvätta på morgonen, sen ringde Sara och sa att vi hade fått kompletteringar på en skoluppgift som vi var tvungna att fixa på förmiddagen. Cyklade sen till skolan och hämtade lite saker som jag behöver till nästa vecka. När jag kom hem igen märkte jag att nycklarna till skolan var borta. PANIK!!! Jag skulle typ dö dödens död om jag tappade bort dom. Sprang samma väg jag cyklat, tillbaks till skolan, inga nycklar på vägen. ÄNNU MER PANIK!! När jag tillslut kom fram till skolan satt dom kvar i dörren. Jävla klantarsle alltså. Men sen kom nästa panik. När jag stod där på skolan såg jag att klockan var fem i tolv. Min tvättid går ut kl 12 och när klockan är 12 så låser dörren in till tvättstugan och då kan jag inte få tag i min tvätt. Så det var bara att löpa tillbaks igen och hämta ut tvätten. Fick ju dagens motion iaf. Sen var det bara att sätta sig och fundera hur jag skulle skriva min uppgift. Halv 2 går jag tillbaks till skolan och träffar Daniel för att spela lite kubb. Det har regnat hela förmiddagen så gräset var dyngsurt, mina skor likaså efter 2 minuter. Men det var kul, nog för att jag förlorade varenda gång och är nu skyldig honom en tårta. Det var vadet. Mike kom också och spelade med oss en stund.
När jag kom hem igen bokade jag biljetterna och försöker nu få lite skoljobb gjort. Ikväll ska jag till Ida och se film, eller nåt.

Imorrn ska jag jobba på Pudas, det blir kul :)

TACK TILL EMMA, ALEX OCH SARA som vill hänga med till Danmark för att se Volbeat! Ni är BÄST!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0