Due Date


Svinrolig film! Skratta så jag grina (Inte för att det är så ovanligt, men.. :P )

Jag är typ bakis idag också. Hur seg som helst, orkar typ inte göra nånting. Men sen läste jag biverkningarna på medicinen jag tar och en vanlig biverkning var trötthet och sömnlöshet. Bra kombo! En annan vanlig biverkning var hallucinationer. Men det har jag inte märkt nånting av, vad jag vet. Men det kan ju vara lite kul. Kanske måste öka intaget lite och se vad som händer ;P

Stugan i Sälen är nu bokat!! Jag längtar, kommer att bli såå kul :) Har bett min käre far att slipa brädan så den är fin och åkbar till vecka 6 när vi åker iväg. Längtar, längtar, längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0