Tack för en superbra helg!

Har varit en jättebra Trästockshelg. Nog för att jag egentligen inte spenderat så mycket tid på området. I torsdags såg vi Melissa Horn, åt souvas och fick Ben & Jerrys glas av Kitty. Sen for jag hem och sov. Var helt död efter vikariefesten på onsdagen.
Fredag blev det lite förfest, först hos Isabell sen vidare till Rebecka. 22.00 var det dags att besöka trästocks för att se Moneybrother. Efter ett toabesök på en jätteäcklig bajamaja blev det en sväng på Max för att sen fara hem och krama kudden.
Igår, lördag, for jag, Jenny och Marie ut på älven med gummibåtarna. Det var en väldigt bra bakisaktivitet! Sen var det bara att börja ladda för fest igen. Först hos Daniel, sen gick vi vidare till en fest på norrböle, och tillsist till Rebecka. Fast där hade alla vi kände dragit, men det var massa annat trevligt folk vi fick hänga med en stund innan det var dags för station. Och station var faktiskt väldigt kul igår. Mycket roligt folk. Helt enkelt en väldigt lyckad helg :)

Imorrn är det tillbaks till verkligheten och jobb igen efter en veckas ledighet. En vecka har nog aldrig gått såhär fort tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0