Sista dagarna..

Nu är det inte länge kvar. Den här sommaren har gått helt sjukt jättefort, fattar inte vad som hände. Bara två dagar kvar nu tills jag drar. Tycker det var nyss jag sökte skolan och nu är jag snart där. Men känns ändå bra nu när jag har boende och fått info från skolan och så.
Igår gjorde jag min sista arbetsdag. Känns som konstigt. Nog för att jag har slutat jobba varenda höst. Så, så konstigt borde det inte vara. Men nu är det som mer seriöst på nåt vis.

I måndags for jag och Amanda och hälsade på Jessica i Sandfors och såg film. Pinoccio. Disneyfilmer måste ju vara det bästa som finns. Nu kanske inte pinoccio ligger på topplistan, men ändå. Och Jessica hade bakat en chokladbollstårta. Farligt gott, går ju typ inte sluta äta.

Igår blev det hyrfilm med David. Sherlock Holmes såg vi. Väldigt sevärd film.

Och nu har jag faktiskt tagit tag i packandet och städandet. Har packat ner alla kläder, nu ska jag bara torka ur alla skåp och så. Sen är det klart för kusinvitamin att flytta in. Men ska ta en paus först och fara ut och springa, sen kanske jag orkar städa klart :P

Ikväll ska  jag vara med Isabell, får se vad vi hittar på. Imorrn ska jag luncha hos mormor och sen packa in alla saker i bilen. Kvällen imorrn är oplanerad än, men nånting kommer jag vilja göra så jag slipper gå och vara nervös!


Bodö i början av sommarn

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror du kommer få det riktigt tokroligt, men förstår att du är lite nervös :P Jag ska också flytta långt för att gå skola, men blir dock inte förns i januari och jag är fan redan lite nervös :)

2010-08-18 @ 12:28:29
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jajjamen frisör:) Det är ett halvårs intensivt pluggande sen 2,5 års lärlingsperiodm för att sen åka tillbaka och göra gesällprovet :D Kommer bli riktigt kul! hur länge ska du gå friluftslivs utbildningen då?

2010-08-19 @ 11:18:19
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0