Framme

Nu är jag framme i Växjö, tog endast 16 timmar att köra :P Men det gick väldig bra faktiskt.
Mitt rum här är stort och fint och han jag delar kök och toa med verkar väldigt trevlig. Skolan ligger typ just brevid här så det är skönt, då slipper jag virra omkring och leta den iaf!

Men det kommer nog ändå ta ett tag innan jag har vant mej att jag verkligen är här.
Sista dagarna hemma var rätt intensiva. Ville ju hinna med allt, förutom att packa och städa.
I onsdags tog jag och Isabell en långpromenad. När vi kom till lejonströmsbron var ju den såklart avstängd. Men det kändes ju tokjobbigt att vända om och gå samma väg tillbaks. Så vi klättrade på utsidan av bron så vi fick oss över. För över skulle vi!
På torsdag när jag hade städat klart kom Amanda förbi en stund och pratade lite. Sen for jag till David och pratade lite till med han. Sjukt vad mycket man kan ha att prata om. Konstiga namn, minnen, gamla rullskridskor..ja, allt möjligt! Men kul är det :)

Nu ska vi ut och utforska staden lite.

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0