En dag i taget...

Jag har ett tält nu. Och paketet från Engelsons är på ingång. Men inga böcker! Det viktigaste. Jag har ringt Bokus, Ica, Posten. Ingen som vet vart paketet håller hus. Vad gör jag??

Annars så masar dagarna sej sakta men säkert framåt. Var ut och åkte inlines runt sjön idag. En perfekt runda. Åsså har jag hittat en perfekt springrunda också, runt Trummensjön. Bra med sjöar :)
Har pratat med världens bästa Sofie idag också. Åh vad kul det var. Har ju knappt pratat med henne på hela sommarn. Jag längtar såå tills hon och Madde är här!
Och igår pratade  jag med David en stund. Det är så kul att få prata med folk. Uppskattas verkligen! Jag har nog aldrig varit så här tyst så här länge nångång. Vet ju knappt hur min röst fungerar snart! :P


Jag och Sofie i Åre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0