Uppdatering

Jag skrev ju senast att det inte alls gick bra att springa, att jag inte ens kunde springa 5 km så jag var ju rätt otaggad på vårruset idag. Jag och Kristin gick och köpte varsin pizza för att ladda upp inför loppet. Bästa träningsmaten man kan tänka sig! Och faktiskt så var det så, jag sprang på bättre tid än jag sprungit förut. Så jag ska nog börja ladda med pizza lite oftare :P Efter loppet fick vi en picknickpåse med massa godsaker. Synd det var så kallt ute bara, men det var väldigt mysigt och trevligt ändå :)

Och min beslutsångest slutade på jobbsittning, tror nog det kommer bli grymt! Jag och Kristin köpte även biljetter till Paintball nästa vecka, det längtar jag till. Har velat prova det hur länge som helst men det har aldrig blivit. NU, Äntligen!!

Sen så har jag bara liiite ångest inför vecka 20. VARFÖR ska allt hända samtidigt? Vi ska iväg med skolan till Kullen, som ligger i jävla Skåne, för att klättra hela den veckan. Samtidigt är det Allkårsfestival på campus hela den veckan. Brandövningsutbildning på olympen är det också, plus att vi ska få HLR-utbildning på olympen också. Gaaah, vill ju på allt! Klättra tycker jag är skitskoj, festival är alltid roligt, brandutbildning vore ju skitbra när jag en dag tänkt bli brandman och HLR-utbildning tror jag är skitintressant och så är det ju jättebra att kunna. Åååhh!! Hade vi gått en normal skola där man håller sig på skolan och inte flackar runt hela Sverige hade jag ju kunna kombinera allt. Men nej då, då ska vi till Skåne. Tror det bara är för att jävlas dom lägger det just på allkårsveckan. Inte alls bitter!!

Snaaart sommar!! :D (Måste ju avsluta med nånting positivt:P)

Ha de king, tjingeling!! (Egentligen bollnäs-martins utryck, men jag snodde det, jag är ju nästan lika cool som han :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0