Plugg och träning

Har ju inte hänt mycket spännande sen jag kom hem från Trysil, helgen och veckan och även nästa helg kommer bestå av plugg och träning.

Typ såhär ser mina dagar ut;
Söndag: Springa på löpbandet, Muskel/Core, läsa tjockasbok, göra powerpoint presentation, core
Måndag: Tvätta, läsa tjockasboken, skriva reflektion, muskel
Tisdag: Simma, göra klart presentationen och reflektionen, ut och springa
Onsdag: Läsa artiklar och göra frågeställningar, spinning
Torsdag: Redovisning på skolan, muskel/kondition
Fredag: Simma, läsa artiklarna klart, box
Lördag: Högskoleprovet, vila
Söndag: Team Teach Styrka, utbildning olympen

Mycket spännande vecka!!

Har ett blåmärke på magen innanför höften typ som jag förmodligen fick någon gång i Trysil. Inget konstigt med det, jag får blåmärken bara nån petar på mig typ. Men igår kände jag att det var en knöl under blåmärket också. Ahh, panikångest!! Blåmärken + knölar = cancer. Jag såg typ hela mitt liv rinna förbi och mina framtidplaner försvinna på två sekunder. Hypokondriker eller vad?! Brukar inte alls vara så, är hellre tvärtom och skjuter upp läkarbesök så länge det bara går. Men med tanke på hur mycket sjukdomar jag lyckats samla på mig detta år så skulle det ju inte förvåna mig om jag lyckas med ännu en. Jag ringde iaf vårdcentralen imorse och hon ville att jag skulle komma in idag så hon kunde kolla på mig. Varför så bråttom? Är hon orolig, vad ska då jag vara? Jag var bombsäker att det typ var äggstockscancer eller nåt annat hemskt. Där hann jag även tänka att jag aldrig kommer kunna få egna barn. Jaa, måste man sitta hemma och plugga dagarna i ända och är så uttråkad man bara kan bli så börjar fantasin skena. Jag gick dit och hon kollade på mig, tryckte och klämde. Ingen cancer, inget farligt, förmodligen bara en inre blödning av blåmärket. Åh, nu kan jag andas igen och livet känns lite lättare haha! Var tvungen gå på ica och köpa lite bär och andra goda saker för att fira att jaa...jag är precis lika frisk som jag alltid har varit.

Nää, tillbaks till plugget!!

Ha de king, tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0