Bra dagar

Har varit bra dagar nu. I vanliga fall brukar bra dagar för mig vara att jag hittat på nånting roligt med mina kompisar, nu är det mer att jag är effektiv och får mycket gjort. Igår tillbringades dagen i biblioteket med Sara och Kristin med lite pauser för mat och glass. Men vi fick väldigt mycket gjort och det är alltid lika skönt när stressångesten släpper lite. Ett tungt spinningpass efter det gjorde dagen komplett.

Idag har det varit en lika bra dag, om inte lite bättre till och med. Vaknade klockan sju av mig själv!(?) Aldrig hänt förut, men då är det ju lika bra att stiga upp och ta vara på den tiden. Frukost och iväg till biblan igen för lite utskrifter och plugg. Gick bra idag också. Sen hem och pyssla lite mer med plugget för att sen cykla in till stan och fixa det sista. "Råkade" även få med mig två t-shirts, ett linne, baggyjeans och sockar hem. Så nu har jag stillat shoppingbegäret en stund iaf...typ tills imorn kanske!

Nu ska jag snart iväg på muskel/kondition och det passet tror jag alltid att jag kommer gilla. Tvätt ikväll och kolla lite på solsidan.

Blir väl en liknande dag imorn med simning på morgonen, plugg och spinning. Hämtade förresten en karta på turistbyrån över cykelleden "Växjö runt" som är typ 4,5 mil. Så den måste provas nån dag också. Kanske lördag om jag har nån ork kvar då. Annars får det bli efter trysil :)


Bl a dessa följde med mig hem idag, fast t-shirten var en randig och en med kaniner på.
Nu måste jag bara investera i ett par nya converse som jag spanat in som skulle passa perfekt på mina fossingar. Även lite nya träningskläder och diverse sommarkläder måste inhandlas. Men det får bli efter Trysil när csn landat på mitt konto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0