Gott nytt år...typ

Nu är det bara drygt en vecka kvar till jag åker ner till Växjö igen, med lite blandade känslor. Tror det kommer bli en kul termin med mycket skidåkning och skridskor, men kommer sakna alla här. Har varit så kul att vara hemma och bara hänga med alla kompisar precis som på den gamla goda tiden :P

Nyårsafton har passerat och det blev en väldigt lyckad kväll med trevliga människor, god mat, roliga lekar, fina raketer, snygg dans och mycket annat! :)
Har gjort mitt bästa för att hinna träffa alla söta vänner mellan arbetspassen. I tisdags for jag och hälsade på Jessica i Sandfors och då passade vi på att planera in en vikariefest som ska äga rum nästa helg, brukar vara kul fester :) På kvällen for jag hem till Sofie i Drängs, verkligen som på den gamla goda tiden när vi satt på hennes rum och snackade skit, blev även en film som jag inte hängde med i så mycket :P
Igår var jag en snäll dotter och skjutsade mina kära föräldrar på fest. 500 METER, snacka om lata ;P Men då hade jag ju hela huset för mig själv och kunde dunka på med Volbeat (ogillas av mor min) och sno kakor från frysen. ( Även det ogillas av min kära moder)
Ikväll ska jag hälsa på David, kanske se en film eller nåt. Imorn ska jag mysa med min kära Isabell och lördag med fina Madde och Sofie :) Älskar mina kompisar!!


Nyårs 2010

Tjiiingeliiing



Åh, glömde ju säga att jag och mamma åkte ner till övik i måndags och hälsade på Emma. Pengarna flög men blev rikare på en ny snowboarddress, jeans, t-shirt och ett läderarmband. Mamma bjöd på tacotallrik som var väldans gott, sen till middag bjöd emmablemma på korvbananas, också gött :) På vägen hem svängde vi in i Umeå och hälsade på Anneli med familj, världens sötaste ungar alltså :)

Så, nu är jag nog klar! Tjing igen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0