Det är kul ibland också :)

Jag och Elin har länge pratat om att göra tjejklassikern, men aldrig riktigt tagit tag i det. Men nu ska det bli av, har anmält oss till både Vansbrosimmet och Lidingöloppet, funderar också på att cykla Vätternrundan i sommar. Ska bli kul, fast jag är ju sämst på att simma så nu är det bara att börja träna!

Igår jobbade jag på Sivans, var lugnt men kul, kul folk som jobbade! Imorn ska jag på fest med några av tjejerna som också jobbade igår, roligt få träffa lite nytt folk! Dock så ska jag jobba på Olympen på lördag kl 10, kommer ju vara väldigt pigg och glad då. Tur det bara är 3 timmar. Sen lördagkväll blir det Sivans igen och efterfest :)

Har tusen saker att göra i skolan också, när jag ska hinna det vet jag ej! Just nu prioriterar jag att ha roligt, dumt men kul :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0