Lite av varje..

Jag var ju rätt så dålig på det här med att blogga, tycker inte det är så kul längre. Ungefär samma som jag känner med plugget. Jag är sämst! Får ingenting gjort, men har massor att göra. Men hittar alltid på andra saker som jag verkligen måste göra. Dödsviktiga saker verkligen!! Typ träna, det går typ före allting nu. Men måste ju passa på och träna medans jag tycker det är kul!

I helgen var jag ju på fest hos en tjej som jobbade på Sivans i onsdags. Lite segt i början, men efter ett antal glas vin så blev det bättre. Dock lite väl många glas kanske, mådde ju inte toppen dagen efter när jag skulle jobba på Olympen. Men jag tog mig igenom det också. Sen sov jag hela dagen till det var dags för jobb på Sivans igen. Kul, massor med folk men trött som ett as var jag så blev ingen efterfest för min del. Kanske lika bra för vad är en fest med badtunna och bastu?!, kanske alldeles tråkig eller trist...eller alldeles underbart!! Äh, får spara krutet till Sälen för då ska det inte sparas på nånting!! Mindre än en vecka kvar!! :D

Igår kom Daniel förbi och erbjöd mig jobb som kajaklärare till utbytesstudenterna i vår. Kan ju bli lite spännande :)

Idag efter skolan hjälpte jag Sara att flytta och jag kan ju säga att min talang när det gäller att köra bil med släp är ju helt fantastiskt bra. Var ju inte alls nära på att plocka både stolpar, soptunnor och hela snöhögar. Sen när vi liksom stod och drog/puttade släpen för hand måste ha varit en mycket vacker syn för Saras alla nya grannar!!

Skidor på skolan imorn. Jippi!! Not! Ska åka gamla trä-turskidor med full packning, hur kul är det liksom?? Inte alls om ni frågar mig!


Såhär kul hade vi på skolan förra veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0