Plugghästen är framme

Jaa, nu sitter jag här klockan nio en fredagkväll och har ingenting för mej. Förutom att plugga då. Kulit!

Igår var typ världens längsta dag kändes det som. Paddling med klassen på morron, som gick sådär. Sen planering av nästa vecka. Trodde aldrig vi skulle bli klara. Är mycket mer att tänka på än man tror. Kommer upp nya saker hela tiden. Men tillslut fick vi nog ordning på det mesta. Nu är det bara egenträning och plugg kvar.

Var hemma halv sex igår. Halv sju började Muskelpasset jag skulle på. Så det var bara att slänga i sej lite mat och he sej iväg igen. Jag var nära att skita i träningen, men jag har ju ändå ett mål med min träning och det gör mej lite mer peppad. Så jag var där redan klockan sex och värmde upp i 20 min. Sen muskelpasset med skivstång i en timme. Är gode lämmen idag kan jag ju säga. Har ju knappt rört mina muskler på ett år typ. Men jag ska nog få dom att vakna upp från idet.

När jag kom hem igen ringde jag och pratade med Amanda. Har inte pratat med henne sen jag flyttade hit, så det var jättekul :)

Imorse for jag, Ida och Sara ut och paddlade och övade på delarna vi ska hålla nästa vecka. Känns ändå rätt okej nu. Sen for jag och Sara på stan en stund. Köpte en pannlampa. Yeey vad kul. Fattigast i världen också. Men men, är man en skogsmulle så är man!

Ikväll har jag pluggat lite, (jag vet, skitroligt fredagsnöje) sett film och ätit onyttigheter.

Och imorrn blir det paddling med Sara. Surprise! Efter den här kursen kommer jag väl aldrig mer vilja paddla kajak ;)

+ =

Tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0