Träna, träna, träna

Fortsatt planering, kajakträning, plugg, middag, genomgång på gymmet, spinning och core pass. Så har min dag sett ut idag! Inte helt fel.

På morron gjorde vi planeringen så gott som klar, nu är det bara att träna på dom delar jag ska hålla i. Det är ju ändå blivande lärare vi ska lära. Läskigt :P
Efter lunch for jag, Sara, Per och Mattias ut på Trummen och tränade lite kajakteknik och räddningsövningar. Det var kul! När kajakerna var inne i förrådet igen och vi ombytta och varma så for jag hem och pluggade lite på min del. Jag är dock sämst på plugga, men jag har ju hela helgen på mej att få in det.
Efter middagen trampade jag till Olympen för en genomgång på gymmet. Kände att det var typ hundra år sen jag gymmade sist och behövde lite uppdatering. Plus att det är ett helt nytt gym med helt nya maskiner.
Och det var inte en ful instruktör, nu jävlar ska det gymmas ;)
När jag hade dreglat klart på instruktören och gått igenom maskinerna gick jag ner en trapp och körde 90 minuter spinning/core. HUH!! Råjobbigt, men såå skönt efteråt!


Snart ser jag ut så ;)

Imorrn blir det mer kajakträning innan det är helg. Den här veckan har gått tokfort. Det gillas! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

nä fy fan va äcklig bild!

2010-09-23 @ 11:32:32
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0