Träna

Idag har vi suttit inne på skolan och haft lektion. Typ första gången. Gud så skönt det var! Det skulle jag ju knappast tycka om vi bara var inne. Men bra med lite variation. Imorrn ska vi också vara inne i skolan. Kul att få se lite annat folk också. Annars ser vi mest träd, stenar, vatten, och nån fågel kanske.

Idag köpte jag träningskort och tog ett spinningpass också. Fy fan! Inte för att det var jobbigt, det är bara skönt när det är jobbigt. Men man svettas som fan. Och såklart så hade jag ju glömt ta med mej en handduk. Fräääscht! Men skönt att få komma igång och träna lite. Ska försöka träna så mycket som möjligt i veckan för nästa vecka åker vi ner till Blekinge igen. Men i veckan får jag sova i min säng hela veckan. Underbart!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0