Blev en bra dag ändå...

Imorse när jag vaknade kände jag bara Neej jag vill inte paddla kajak idag, jag orkar inte. Men jag bet ihop och for ner till kajakhuset och träffade Sara. Hon var lika otaggad. Vi hittade fiskespön inne i kajakhuset så då tog vi en kanadensare och for ut och fiskade istället. Dock så var vi ju sämst på fiska. Trummen ska vara Sveriges mest näringsrika sjö och alltså ska det finnas mycket fisk, men dom ville då inte ha vårat bete iaf :P

Sen kände vi att vi nog borde träna på kajaktekniken ändå. Vi hade tänkt träna med Saras syster och ha kajaklektion med henne för att träna på det vi ska lära idrottslärarna nästa vecka. Men hon kunde tyvärr inte. När vi paddlade tillbaks mot bron såg vi två killar sitta där så då frågade vi dom om dom ville paddla lite kajak. Och det ville dom. Dom var från Tyskland så vi fick snacka engelska hela tiden. Inte det lättaste när det är massa kajakdelar och konstiga ord, men vi lyckades få dom att förstå med nån sorts svengelska iaf :P Det var ganska kul och killarna, Mike och Daniel, verkade också tycka det var kul :)

När vi var uppe på land igen var klockan efter fyra, så vi hade alltså varit ute i fyra timmar. Det kändes i magen, den var tom. Så då for jag och Sara och käkade lite välförtjänt pizza. Ikväll ska vi se film och baka den vita kladdkakan som vi gjorde när Sofie och Madde var här! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Tjiiingeling

Kommentarer
Postat av: soffipropp

haha kul initiativ!

då fick ni ju verkligen öva!

hm, nu blev jag också lite sugen på den.. kanske ska fara å handla lite ingredienser! :O

ha en fin kväll!

2010-09-25 @ 18:12:22
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp receptet på den vita kladdkakan?

2010-09-27 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0