Egentur med kajak i bilder

I veckan har jag, Ida, Sara och Kristin varit på egentur med Kajak. Det har varit regnigt, blåsigt, trangiakök har blivit uppeldat och planer som inte riktigt blev som vi tänkt. Trots detta så har vi haft riktigt roligt. Det är härliga tjejer som kan bjuda på många skratt :)
För en gång skull hade jag kameran med mig. Så istället för en hel roman får ni avnjuta dessa skönheter:



Mycket packning som skulle ner i de små packluckorna. Men vi fick med oss allt! Åtta kilometer paddlades första dagen.


Lite lek och räddningsträning på afton. KALLT!


Mysig kväll med vin och "tjejsnack"


Lägerplats dag två


Vi är ju värsta proffsen på fiske, men fiskarna sov nog.


Det nappade....i trädet..


På Bolmsö tar dom solbadning på största allvar


Skål! Förrät och vin i kåsor. Lyx!


Mysig kväll 2

Helt okej vecka ändå:)

Ikväll for jag och tränade ett muskelpass. (I skellefteå kallas det pump, så ni vet vad jag pratar om) Det passet är hur bra som helst. Bra instruktör, varierat, bra musik. Ska kanske på ett pass med samma instruktör imorrn också.

Nu väntar sängen! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0