Skogskunskap

I veckan har vi då varit i en skog tre mil utanför Växjö och provat på lite olika saker som fnösketillverkning, lagat mat i kokgrop, tillverkat utrustning, byggt bastu och lite annat. Det har varit väldigt kul faktiskt, roligare än jag hade trott :) Det bästa av allt var nog att första snön kom på onsdagnatt. Dock inte så kul att sova ute i ett vindskydd då! :P Tyvärr glömde jag kameran, men lite bevis finns att jag var där iaf :)


Mina vantar var med i alla fall ;)


Min snygga snösko som jag gjort. Gissar att jag har en väldigt stolt pappa just nu! :P

Ikväll ska det skrivas skoljobb, förhoppningsvis blir jag klar med det mesta så jag kan vara ledig resten av helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0