Klättrat i Göteborg

I måndags när vi var på väg till Göteborg var jag skitnegg. Ville inte alls åka dit. Jag ville ju klättra, det tycker jag är skitkul. Men just att sova borta hela veckan igen kändes lite tungt. Men jag ångrade mej ganska snabbt när vi kom dit. Klättringen övervägde väldigt mycket. Hur kul som helst. Och vi behövde ju inte sova i tält, dock ett gammalt torp med råttor som husdjur. Myspys! Men det har varit en riktigt rolig vecka. Synd bara att vi inte har mer klättring nu förrän till våren.


Middag första kvällen. Som en liten familj! :)


Huset där vi bodde








Göteborg




Har varit väldigt fina dagar med sol

Nu ska jag hoppa in i duschen, har typ aldrig känt mej så här äcklig!

Har förresten käkat på mc donalds i veckan också. Hade bestämt att jag skulle vara positiv och försöka tycka det var gott. Men det var verkligen inte gott! Åt på max på hemvägen, mycket bättre!! :)

Tjiiing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är härligt med första snön, men den lär nog inte ligga kvar länge :)

Jag tycker också det är skitkul att klättra, stärker ju typ hela kroppen :)

2010-10-15 @ 09:18:23
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0