Sommar igen

Just nu är jag väldigt uttråkad. Tiden går väldigt sakta när man väntar på nånting. Sara är på ingång, då ska vi käka spaggetti och köttfärssås. Sen kommer Daniel, Mike och deras tyska vänner och festar med oss. Förhoppningsvis är vi lite roligare idag än när dom bjöd oss på middag förra helgen.

Idag har det varit sommar här i Växjö. Solen har skinit hela dagen och det har varit rätt varmt också. Såklart så har ju jag för det mesta varit inne idag då. Cyklade till stan imorse för att inhandla lite alkohol. Ett par strumpbyxor (som redan är trasiga) och ett linne råkade också följa med. Sen har jag tvättat, städat och skrivit dokumentation hela dagen. Liiite ångest bara när jag tittar ut och det är underbart fint ute. Men men nu är det gjort iaf och ikväll ska jag ha kul! :)

auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0