Sista sekunden är min grej

Idag har jag varit ganska duktig..för att vara jag iaf. Började  med att cykla till Sara imorse för att låna två böcker. Det är 14 km fram och tillbaks. Jag cyklade fel som fan. Så 14 km blev snarare 2 mil. Plus att det regnade hela tiden. Dränkt katt är det minsta man kan kalla mej när jag tillslut var hemma igen.
När jag väl var hemma igen började jag rita bilder till min workshop som jag ska ha i veckan. Sen till bibblan för att låna om en bok. Vidare till Willys och inhandla veckans skogsmåltider. När det var avklarat startade jag ugnen och bakade en Browniekladdkaka med Daim. Mm mmm mmmmm!! Det bästa är ju att äta upp smeten som faktiskt inte rymdes i formen ;) Ritade lite mer och läste lite om det jag ska göra. Sen iväg till olympen för två träningspass. Muskel/Kondition och Core. Det känns!
Nu återstår att skriva lite om min uppgift och packa väskan. Yeeey!! Varför sparar jag alltid det tråkigaste till sist?!


Haha, snyggt nanting! Ser typ ut som en 3-åring ritat dessa. Och dom, plus några till (som ser ännu värre ut) ska jag alltså visa för klassen i veckan. Det luktar MVG hära ;)

Trevlig vecka allihopen, nu bär det iväg ut i skogen dom närmaste tre dagarna för mej.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0