Middag med tyskarna

På stallvägen 18 befann sej Johanna och Sara igår. Mike och Daniel som paddlade kajak med oss förra helgen ville bjuda oss på middag som tack för kajaklektionen.

Jag var bakis och dötrött och kände mej grymt osocial och att dessutom måsta prata engelska gjorde det ju bara ännu jobbigare. Så jag ville egentligen bara stanna hemma och sova. Men det gick ändå ganska bra när vi väl kom dit. Dom är väldigt trevliga. Senare på kvällen ville dom gå ut på Sivans, men då tacka jag och Sara för oss och gick hem och sov. Jag hade inte orkat med en till utekväll. Men det var en väldigt trevlig kväll med god mat och dricka!

Idag är det sol så snart blir det en promenad runt sjön med Sara. Sen gym och spinning ikväll :)

Bra söndag!

Kommentarer
Postat av: marianne lindholm

Trevligt bli bjuden på middag!! :))

Kan ju inte vara helt fel med prom runt en glittrarnde sjö,bra slut på helgen

2010-10-06 @ 19:09:47
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0