Dålig, sämre, SÄMST!!

Fan, vad dålig jag är. Typ sämst! Skulle skriva klart skoluppgifterna idag. Tror ni jag har gjort det? Nä! Har gjort typ allt annat än det. Tvättat, handlat, ritat, läst, tränat, snokat på facebook...jaa allt var mycket roligare än plugget idag. Skulle egentligen beställa lite böcker också. Men vad gör jag då. Jo, jag beställer Volbeats nya skiva plus dvd. Det var också mycket roligare. Och ja, jag vet, jag har nördat in totalt på Volbeat nu. Men jag har fortfarande världens ångest för att jag inte såg dom när dom väl var i Sverige.




Får väl bli sista-sekunden-fix imorrn som vanligt då. Men först ska jag och Sara pyssla med uppgiften vi ska ha i veckan och laga mat för veckan. Sen hoppas jag att jag har kvar lite pluggmotivation. Ska hinna träna imorrn också. Viktigt!

Tjooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Johanna är du så duktig på att rita! Wowsi! Najsi!

2010-10-29 @ 12:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0