Snorungar!!

Nu när jag skulle cykla till sjukhuset såg jag tre småkillar (typ 12 år) komma mötandes en bit bort på deras högersida. Jag tittade ner två sekunder för att byta låt på mp3n. När jag tittar upp är killarna på samma som mig, bara typ 4 meter bort. Jag svänger över till andra sidan så vi inte ska krocka. Då svänger de ut så de tar upp hela cykelvägen. Jag bromsar så det tjuter i bromsarna för att inte krocka med dem och ena killen säger på ett retsamt, uppkäftigt sätt: Men oj, oj, oj då och flinar. Jävla snorungar!!! Jag kände mig som tanten i pensionärsjävlar som åker permobil och ger fingret till några ungdomar som sitter på ett cafe. Hade lätt kunna skälla ut dom, men det hade dom nog tyckt vare ännu roligare så det fick vara.

300 spänn till för detta läkarbesök plus nå ögondroppar jag va tvungen köpa. KUL!! Och nu ser jag ännu mer jävlig ut. Fick droppar som gör att pupillen utvidgas. Så vänsterögat har enorm pupill, är rött och igensvullet. Nice!! Blir nog många ragg ikväll på krogen skulle jag tro!! ;P


Mina idoler!!

Nu ska jag ladda för fest!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0