Önskningar och funderingar

Åh, jag är avundsjuk! Mamma har åkt långfärdsskridskor. Jag vill också!!
Underbart!! (Bilden snodd från iswebben.se)

Jag har önskat mig bra skridskoväder när jag kommer hem till jul. Så nu hoppas jag att jag varit snäll i år så jag får det ;)

Idag har vi suttit på skolan och planerat egenturen vi ska på nästa vecka, efter det for jag och tränade och nu har jag sett Pensionärsjävlar. Haha så himla roligt, skratta ju så jag grina nästan!

Har fått ett mail från Norrlans nation idag, dom behöver folk som jobbar på Pudas (studentpub inne i stan) på lördag. Jag funderar på att göra det. Man får ju inga pengar, men kan vara kul att träffa lite nytt folk. (Som jag minns sen också;) )

När jag var och tränade idag fick jag veta att de behöver folk som jobbar i receptionen på Olympen. Jag funderar på att kanske söka det också. Det enda som kan vara svårt är att vi är borta så satans mycket med skolan så jag kanske aldrig har tid att jobba. Men söka kan jag ju alltid göra :)

Har fått Volbeats cd+dvd i veckan så nu tror jag att jag ska glo lite på den.

Tjiingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0