Ledig dag, vad gör man?

Jag klagar på att vi är så mycket ute med skolan och aldrig får vara hemma. Idag har jag varit ledig och rastlös som fan. Jag vet ju typ inte vad man ska göra när man är ledig. Blev tillsut så jag for på stan med Sara och gjorde av med pengar som jag inte ens har :P Köpte canada snow sockar till mina fina canada snow skor som jag köpte i lördags :)


LOVELY


Sen så har jag lite svårt att leva i nuet när det är mycket jag längtar till. Just nu längtar jag faktiskt lite till jul när jag ska hem till Skellefteå och få träffa alla där. Och nyårs. Sen så började jag och Sara prata om våra födelsedagar och festen vi ska ha då. (Sara fyller år dagen före mej) Och julpyssel som vi ska ha i december. Just nu är det som inget kul i skolan, bara massa plugg typ så då måste man hitta på andra saker som är roligare :)

Nu ska jag snart iväg och träna. Baaajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0