Det är kul, nästan jämt

Mitt hjärta gråter... borde verkligen vara i Danmark nu, men ibland blir saker och ting inte som jag tänkt mig...
Hoppas det kommer fler tillfällen i framtiden!

Det är lördag idag och jag känner mig som Elsa 95. Det mest spännande som hänt mig idag är att jag upptäckt att det finns en ny kesosort i matbutikerna, med nötter i locket. Hur häftigt är inte det liksom?!
Vad ska jag göra ikväll då? Spela bingolotto kanske? Eller just ja, det går ju på söndagar. Rackarns! Får nog leta fram ett korsord då. Barnkorsorden är de roligaste, de brukar jag nästan klara. Ja så blir det!

Ha en riktigt trevlig kväll och njut av livet!

Varma kramar från en (absolut inte bitter) livsnjutare!



Slänger upp en bild på dagens upptäckt. Visst är det fantastiskt?


Tjoohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0