Bra och dåligt

Fick just veta att jag får ha kvar mitt rum hela nästa termin också. Så skönt att slippa tänka på att fixa ny lya över julen. Fick idag ett mejl från Idrottshuset att jag vunnit ett 10-kort där. Det var ju lite kul. Inte för att jag vet när jag ska använda det. Men jag måste väl ändå dit och klättra nångång, så det kan ju vara bra då :)

Sen så kanske det inte blir Volbeat på lördag. Det var dagens sämsta nyhet. Det finns fortfarande en liten chans att vi åker. Men den är nog väldigt, väldigt liten. Jag har sett fram emot det så himla mycket. Usch! Jag vill ju!

Idag började vi med en ny del på våran kurs. Teoridelen. Fick typ ont i magen när vi satt på skolan imorse och gick igenom allt vi ska skriva. Jag är inte gjord för att sitta och skriva uppsatser och skit. Jag vill vara ute och röra på mig. Därav detta kursval.

Många känslor på en och samma gång nu! :P Plus att min kropp är helt knas av medicinen. Sover i princip ingenting nu för tiden och går omkring och är helt dåsig på dagarna. Ska till läkarn imorrn igen, då ska jag fråga om jag får sluta med tabletterna. Funkar ju inte!!

Nu: plugg...försöka iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0