Bra dag

Nu har jag slutat med medicinen så nu hoppas jag att jag kan sova inatt. Det var kallt imorse när jag cyklade till sjukan, både bromsarna och växlarna hade fryst fast!!

Har fikat med Anders idag också, det var trevligt :)
Sen har jag typ skrivit klart reflektionen, inte för att det blev så bra men det får duga.
For och träna ett muskelpass sen. Läkaren imorse tyckte jag skulle fortsätta ta det lugnt med träningen, men det tyckte jag var fjantigt. Ögat är ju typ bra, så jag ser ingen anledning till att inte träna. Jag är ju inte döendes precis. Blir ju döendes av att sitta inne och inte få träna. Det kändes då bara skönt att få träna! Efter träningen hämtade jag bilen vi ska ha till göteborg imorrn. Åkte och handlade lite när jag jag ändå hade bil, måste ju passa på när skolan betalar bensinen ;)

Ikväll blir det en tidig kväll, ska upp klockan fyra imorrn. FYRA!! Helt omänskligt, förstår inte hur jag ska ta mig upp den tiden.

Nu ska jag se ett avsnitt av Dexter och packa väskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0