Skellefteå till Växjö

Jag var visst inte så bra på det här med bloggandet. Men jag tror att när jag har flyttat till Växjö så kommer det nog igång mer. Jag börjar vara lite smått nervös över flytten, är ju inte superlänge kvar. En helt ny stad. Långt ner i Sverige nanting! Nästan skåne, måste nog börja plugga skånska så jag förstår vad de säger. Men kul ska det bli. Utbildningen jag ska gå, friluftsliv, verkar hur kul som helst. Ska även läsa ledarskap och säkerhet. Spännande!!

Annars här i Skellefteå händer det, hör och häpna, ungefär ingenting. Nämen sommarn här är helt ok. Lanternanpremiären var skitkul, träffade massa gamla godingar. Har varit sjuk ett tag också, så träningen har det inte blivit så mycket av. Men nu är jag igång igen. Känns skönt! Har varit på bio och sett Twilight Eclipse, igår blev det gocart. Det var skitkul. Har inte kört på flera, flera år så tekniken var inte den bästa. Men lika gla är jag för det. Synd det är så dyrt, annars skulle jag noga vara där varje dag. Men nästa sommar ska jag och Jessica köpa crossar, så då får vi vara ute i skogen och leka istället. Det ser jag framemot!!


Vackra vackra Skellefteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0