vilket jullov

Hej och hå! Har inte så mycket att delge från mitt superintressanta liv. Jag jobbar, jobbar och jobbar. Borde plugga, plugga och plugga. Men när jag väl är ledig från jobbet så har jag prioriterat att träffa mina söta små vänner. Konstigt va?!
Julafton och juldagen har passerat. Båda mycket bra och trevliga :)
Jag och Sofie har varit duktiga och simmat hela två gånger. Tog säkert bort all julmat och godis jag tryckt dessa dagar. Jadå!
Igår var jag med Amanda och Kith och spelade ett hjärnspel där man skulle samla hjärnbitar. Jag fick aldrig ihop en hel hjärna, fast det har jag väl aldrig haft så då är det väl som det ska då!
Ikväll kommer Sofie, Madde och Sara hit och myser med mig, det gillas :)
Imorn efter jobbet ska jag investera en htc wildfire, vet ju vad jag kommer göra hela kvällen imorn då :P


Julafton


Juldan

Ha de king, tjingeling!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0