Underbart vackert

Denna terminen har gått sjukt fort, nu är det bara några dagar till jag sätter mig på tåget mot Skellefteå!

I fredags stod ju pepparkakshus-bygge med Anders på schemat. Det blev sjukt snyggt och vi hade väldigt roligt åt våra otroligt vackra kreationer. Idag tog vi en promenad runt sjön för att sen måla våra skapelser så de blev ännu fagrare.

Först ska alla bitar skäras ut med full koncetration.
Med avsaknad av pepparkaksformar får man rita sina egna gubbar och gummor.
Anders är speciellt nöjd med sin supersnygga kanin.
En väldigt elegant bil, även den tillverkad av konstnären Anders.
Dags att måla våra konstverk.
Nöjda föräldrar med barn som bor i det ståtliga huset.
Komplett familj med fint hus, bil, spark, julgran, fotboll och två husdjur, en krokodil och en kanin. Mycket vackert!!


Ja, jag kan inte säga annat än att jag är väldigt stolt över vårat bygge!

Nu är Anders snart påväg hem till Ängelholm och jag börjar längta att få åka hem till Skellefteå nu också. Längtar att få träffa alla söta vänner :) Snaaart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0