Hemma i Skell

Måndag idag och nu har jag varit hemma i tre dagar. Dagarna har gått väldigt snabbt, jag har hunnit med mycket! I fredags när jag kom hem sov jag en stund eftersom det inte blev så mycket av det på tåget. Sen for jag till mormor och åt lunch. När jag var mätt och belåten följde jag med Linus och kollade på hans nya lägenhet och spelade Kinect. Det var skitkul!! Sen hem, duscha och äta, träffa Emma, Alex och Bruno som kom hem på afton och sen iväg till stan för vin med Isabell och Elin. Allstars och Station efter det. Allstars var kul, Station var tråkigt!

I lördags gick jag, Emma, mamma, pappa och hundarna ut i skogen för att hugga en julgran. Sjukt mycket snö, men det gillar jag :) Sen for jag och Emma till mormor en till sväng och fikade lite. När vi var hemma igen var det dags för jag och Alex att dra på oss tomtekläderna och gå över till grannarna och dela ut julklappar, sjukt pinsamt men nu är det gjort iaf :P Sen var det klippning och hårfärgning på schemat, så nu ser jag lite annorlunda ut! På kvällen såg vi narnia, eller jag sov i soffan. Sen spelade vi lite uno innan det var dags att bädda ner sig :)

Igår åkte jag in till stan och träffade Amanda för lite shopping och snack. Fick mysa med hennes mysiga kattungar som hon har från djurskyddet. Ville bara ta med en hem :) Igårkväll var det lilla julafton eftersom emma och alex inte ska vara här på julafton, så då blev det julmat och julklappsutdelning med lilla familjen på åtta pers :)

Idag ska jag och Sofie till Edda och simma lite. Kan jag behöva efter allt godis jag tryckt i mig i helgen :)


Väldans snygga tomtar

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundqvist

Välkommen hem till Frostkåge :)Hoppas du får en riktigt god jul. KRam

2010-12-23 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0